Nog een week - Reisverslag uit Nieuwer-Ter-Aa, Nederland van Lise Hertog - WaarBenJij.nu Nog een week - Reisverslag uit Nieuwer-Ter-Aa, Nederland van Lise Hertog - WaarBenJij.nu

Nog een week

Door: Lise

Blijf op de hoogte en volg Lise

08 Juni 2013 | Nederland, Nieuwer-Ter-Aa

Hallo allemaal,
Nou, het is weer bijna zover! Over een week vertrek ik weer naar Israël!
Afgelopen week heb ik mijn laatste tentamen gemaakt en gehaald en ik heb mijn scriptie ingeleverd. Daarmee heb ik officieel alles afgerond voor mijn studie: ik ben klaar!
Nu is het alleen nog wachten wat voor cijfer ik ervoor krijg. Maar dat zal geen onvoldoende wezen verwacht ik.
Ik kreeg bericht dat ik op 10 september de afstudeerceremonie heb. Helaas vertrek ik net die ochtend naar een opgraving in Jordanië. Maar ik heb contact gehad met de Faculteit en ik mag meedoen met de ceremonie in Februari.
In ieder geval, van 16 juni tot 15 juli werk ik weer in Israël.

Ik ben dit keer gevraagd om mee te gaan als staflid. Dit betekende dat ik ook opeens een mail kreeg met de mededeling dat ik de gebruikelijke bijdrage van 1200 euro niet hoef te betalen en dat ze ook mijn vliegticket betalen! Ik krijg dus wel niet betaald voor mijn werk maar ik ga in ieder geval kosteloos mee.
Van de week kwam de lijst met deelnemers binnen (wanneer wie arriveerd, tel.nrs enz) en het bleek dat ik ook nog als reisbegeleider was gebombardeerd voor een deel van de groep. Dat houd vooral in dat ik moet controleren of iedereen uit mijn groep is gearriveerd, of de busjes er zijn en dat iedereen in de busjes zit en in Karei Deshe aankomt.
Voor de rest zal er que werk niet veel veranderen voor mij. Ik ben weer squaresupervisor met een groepje onder mij, en 's middags
werk ik weer in het lab, en ik moet de vergaderingen bijwonen: niets nieuws dus.
Het enigste is dat ik dit keer een presentatie moet geven. Aangezien mijn scriptie gaat over de topvondst van vorig jaar hebben ze gevraagd of ik een (korte) presentatie wil geven over de resultaten (ook om te laten zien dat vrijwilligers een heleboel kansen krijgen binnen het project om ook onderzoek te doen ;) ).

Nou, nu dat ik alleen maar nog maar mijn partime job heb, kan ik me eindelijk concentreren op het inpakken. Meestal begin ik ruim van te voren zodat ik zeker weet dat alles mee gaat. Hopelijk gaat het deze keer dus goed ;)
Dus... nog een week en dan zit ik weer op het strand (dat door de hoge waterstand bijna verdwenen is) aan het Meer van Galilea!!
groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lise

Actief sinds 10 Dec. 2011
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 24748

Voorgaande reizen:

17 Juni 2015 - 20 Juli 2015

Horvat Kur 2015

10 September 2013 - 16 Oktober 2013

Jordanië 2013

16 Juni 2013 - 15 Juli 2013

Horvat Kur 2013

17 Juni 2012 - 13 Juli 2012

Horvat Kur 2012

10 Januari 2012 - 30 Januari 2012

Kaapstad en Robben eiland

Landen bezocht: