Eerste weekend - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Lise Hertog - WaarBenJij.nu Eerste weekend - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Lise Hertog - WaarBenJij.nu

Eerste weekend

Door: Lise

Blijf op de hoogte en volg Lise

04 Juli 2012 | Israel, Jeruzalem

Daar ben ik weer. Het heeft even geduurd, sorry. Het is hier erg druk en de enige vrije tijd is net na de lunch (wanneer ik een dutje doe) of 's avonds na het eten als er geen lezing is (en dan ben ik meestal te moe).
Ik ben vandaag in het lab aan het werk vanwege maagproblemen dus nu heb ik even tijd om wat te schrijven.
Waar was ik gebleven... oh ja, vrijdagavond.

Vrijdag 22 juni
's Avonds na het eten hadden we het Finse midzomerfeest. De Finnen zongen wat liederen in het Fins, vertelde wat ze normaal altijd doen en ze hebben ons een Finse dans geleerd. Het was erg gezellig maar omdat we morgen een dagtrip hebben konden we niet te lang opblijven.

Zaterdag 23 juni
Vandaag hebben we de dagtrip. Om 7 uur gingen we ontbijten en om half 8 vertrokken we. We zijn naar Sephoris geweest. Ze hebben daar hele mooie mozaiëken. Ik was hier vorig jaar ook al geweest dus het was voor mij iets minder interresant maar toch, het blijft mooi.
Na de lunch zijn we naar Caesarea gegaan. Hier hebben we eerst over de site gelopen terwijl Byron (de Amerikaanse professor) vanalles vertelde. Hierna zijn we een stukje verder langs de kust gereden en hebben we een uurtje in de ze kunnen zwemmen. Daar was iedereen erg blij mee want de temperaturen blijven hoog. We zitten nog steeds met meer dan dertig graden en het blijft benauwd.
's Avonds vierde we de verjaardag van Ioana. We konden nu iets langer doorgaan omdat we morgen vrij hebben. Vanwege de lange dag heb ik nu ook eindelijk een keer goed geslapen.

Zondag 24 juni
Vandaag heb ik niet veel gedaan. Ik heb lekker een boek zitten lezen en vooral veel gerust. En gezellig zitten kletsen met Jasmine.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lise

Actief sinds 10 Dec. 2011
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 24745

Voorgaande reizen:

17 Juni 2015 - 20 Juli 2015

Horvat Kur 2015

10 September 2013 - 16 Oktober 2013

Jordanië 2013

16 Juni 2013 - 15 Juli 2013

Horvat Kur 2013

17 Juni 2012 - 13 Juli 2012

Horvat Kur 2012

10 Januari 2012 - 30 Januari 2012

Kaapstad en Robben eiland

Landen bezocht: