Vertrek - Reisverslag uit Nieuwer-Ter-Aa, Nederland van Lise Hertog - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Nieuwer-Ter-Aa, Nederland van Lise Hertog - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Lise

Blijf op de hoogte en volg Lise

11 September 2013 | Nederland, Nieuwer-Ter-Aa

Hallo allemaal,
Het is al weer zover. Ik wilde dinsdag voor ik vertrok nog een verslag schrijven maar ik had er geen tijd meer voor.
In plaats van 10.45 vlogen we nu om 12.30 uur. Ook moesten we een extra tussenstop maken in Athene. We vlogen dus eerst naar Parijs, 2,5 uur wachten ongeveer en toen naar Athene. Van wat wij begrepen mocht het personeel niet in Jordanie overnachten dus werd in Athene gestopt om het personeel om te wisselen. Uiteindelijk waren we eerder aangekomen en we gingen ook vrij vlot door alle douane ed heen (we waren er om 00.10 door). Hoewel, er waren wat computerproblemen waardoor het ietsje langer duurde. Maar Ahmed (de beheerder) en Lucas (de baas) waren er pas om half 1 dus we hadden de tijd.
Meteen van de parkeerplaats af werden we aangehouden door de politie. Iets over dat we niet onze eigen taxi hadden mogen gebruiken ofzo, maar dat ging natuurlijk met de nodige gedoe dus het duurde even voor we weer op pad waren. Uiteindelijk lag ik om half 3 ongeveer in bed.
Vanochtend om 8 uur ongeveer opgestaan. Alleen Mariette en Lucas waren nog maar op. De laatste kwam tegen tienen eruit. We hebben toen op ons gemak alle spullen uit de opslag gehaald en alles ingeruimd.
Daarna lekker een dutje gedaan. Ik had opzich wel goed geslapen maar het was toch een kort nachtje dus...
Het is nog even afwachten wanneer we beginnen met werken. De vergunning is er maar we moeten nog toestemming van het Departement ofzoiets voor we toestemming van het leger kunnen krijgen. De gebruikelijk rompslomp dus. :)
Ik ben er al achter dat ik enkele dingen vergeten ben. Niet hele belangrijke gelukkig. Behalve dan dat het opzetstuk van de universele stekker niet in het stopcontact past... gelukkig lag er nog een in het huis die ik kan gebruiken.
Het is hier behoorlijk warm, tenminste, benauwd vooral. Maar nog goed in de 30 graden. De nachten zijn dus vrij warm. Gelukkig hebben we ventilatoren.
Nou, dat is het even voor nu. Zodra ik weer naar het dorp kan laat ik weer iets horen.
groetjes

  • 11 September 2013 - 21:44

    Tante Tiny:

    Hele fijne tijd daar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwer-Ter-Aa

Lise

Actief sinds 10 Dec. 2011
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 24755

Voorgaande reizen:

17 Juni 2015 - 20 Juli 2015

Horvat Kur 2015

10 September 2013 - 16 Oktober 2013

Jordanië 2013

16 Juni 2013 - 15 Juli 2013

Horvat Kur 2013

17 Juni 2012 - 13 Juli 2012

Horvat Kur 2012

10 Januari 2012 - 30 Januari 2012

Kaapstad en Robben eiland

Landen bezocht: