Eerst officiele dagen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lise Hertog - WaarBenJij.nu Eerst officiele dagen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lise Hertog - WaarBenJij.nu

Eerst officiele dagen

Door: Lise

Blijf op de hoogte en volg Lise

19 Januari 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Oke,volgens mij ben ik bij zondag gebleven.

Zondag 15-01
Dat begon goed vandaag. Charlotte wou gaan surfen maar het was afgelast. Dus ging ze met ons mee naar de Tafelberg. Het was erg mooi weer dus wij dachten wel omhoog te kunnen met de kabelbaan. Niet dus. Te sterke wind bovenop. Dus we zijn een klein stukje omhooggelopen en toen terug naar het hostel gegaan. Daar geluncht en bij het zwembad zitten wachten op Sophie.
Om 2 uur werden we opgehaald. We gingen naar de campus van de Universiteit. We kregen daar elk een kamer. De meiden zaten op de begane grond en de jongens erboven. We zaten hier omdat er iets mis was gegaan met de planning.
Ze organiseerden nu gewoon tours door de stad en dergelijke.
's Avonds gegeten en daarna niet zo veel gedaan.

Maandag 16-01
Eerst officiele dag. Om 7.15 moesten we klaar staan en gingen we met een bus naar het kasteel. 's Morgens hadden we presentaties en moesten we een meetopdracht doen. 's Middags kregen we een tour door de stad wat werd gedaan door een dramastudent. We hebben heel wat afgelachen. Het was maar goed dat we werden afgeleid want het was bloedheet. We hebben op het kasteel gegeten en zijn toen terug gegaan naar de campus.
Daar heb ik nog even gezwommen, maar omdat de wolken kwamen werd het wat koud. We hebben nog een poosje met een aantal zitten kletsen in onze 'keuken'.

Oke, dit was erg weinig en de rest komt ook nog, maar we hebben zometeen een braai, ik weet niet hoe je het schrijft, dat is een bbq. En ik moet nog wat dingen nakijken.
Voor degenen die facebook hebben, er staan een paar foto's op. En ook bij Deidre en Charlotte.
Ik hoop morgen nog wat te schrijven maar dat hangt af van hoeveel tijd ik heb.
groetjes

• 19 Januari 2012 - 18:02

Marjet Smit:

Hey Lise,

Dat klinkt als lekker lui... op je officiele dagen een rondleiding door de stad door een dramwqueen!! Daarna even lekker zwemmen met als afsluiting een BBQ!! Van de vele uurtjes buiten zal je al wel een bruin kleurtje hebben gekregen! Ik ben benieuwd wat je de rest van je "officiele" dagen moet doen...

Heel veel plezier en geniet van je Braai... Groetjes Marjet